ערכים למותג >> ייחודיות | התפתחות | יופי | תעוזה
הלקוח : Essy moyal – Revolution fashion styling
הקונספט :
חיבור של סטיילינג ושואורום מתבקש שהם ילכו יחד יד ביד, אבל איך עושים את זה מעניין?! בגלל שיש לי רקע רחב בתחום האופנה, (אפשר לומר 18 שנים) ידעתי שחייבת להיות כאן הברקה בקונספט ובכלל במיתוג כולו,
בוא נסכים שראינו חנויות ומותגי אופנה בכמויות, מה כבר אפשר לחדש ?!
כשנפגשתי עם אסי היה לנו הרבה במשותף, החשיבה האוונגרדית הגיעה מתוך התדמית והאופי של אסי וגם מתוך סוג הקולקציה שהיא מלבישה ומוכרת בשואורום שלה,
בעצם יש לנו 2 דברים להציג : סטיילינג וקולקציה, המשמעות של סטיילינג היא לדעת להלביש לקוח/ה בהתאם לצרכים שלו,
למשל : אם הוא עובד פרונטלי עם לקוחות, אם הממדים והלבוש שלו מחמיאים למראה החזותי שלו ?!
כאשר סטייליסט משלב בין השניים, אותו לקוח מקבל מהפך=revolution מחזות ורושם ישן ורגיל, לחזות חדשה ונכונה,
הלוגו משלב את שני השלבים השלב לפני המהפך ואחרי,
הגולגולת מאפיינת את האוונגרד ומכוונת לקהל יעד מעיז כזה שלא דופק חשבון להופעה מיוחדת ושונה,
גם בתחום כזה הבידול החזותי היא הכתובת להיות בולט וזכיר.