לקבל תחושה טיפולית ובריאותית כשמעצבים תדמית לקליניקה פדיקור מקצועית ?
הלקוח : קטיה ניימן מתמחה בפדיקור טיפולי, הקימה את עמותת "פודולייף ישראל"
הקונספט : כשנפגשתי עם קטיה היה לי מאוד ברור ממנה לאן המיתוג הולך, כשנכנסתי לקליניקה שלה היא הייתה מאוד נקיה וסטרילית, הרגשתי לגמרי פדיקור שונה ממה שקיים בענף, קטיה הדגישה שהיא פדיקוריסטית טיפולית ולא רפואית, מהסיבה שרק רופא עור יכול לתת הנחיות רפואיות בנוגע לבעיות רציניות בכפות רגליים,
בוא נדבר על הקונספט, מה שרציתי לשדר בתדמית זה עולם של רפואה, צבעים מאוד סטריליים כדי לקבל כף רגל בריאה לאחר טיפול או תהליך ממושך.
הלוגו מעוצב בצורה של תלת ממד כדי להדגיש שיש מגוון של מחלות רגליים כמו : רגל סוכרתית, ציפורן חודרנית, פטריות, יבלות ועור סדוק, נכון היה להדגיש את כפות הרגליים כל פעם בצורה או זווית אחרת כדי להציג ולחשוף את עולם הפדיקור טיפולי בקרב האוכלוסייה ביניהם נשים וגברים בכל הגילאים, הבעיות החמורות שכיחות אצל מבוגרים בגיל הזהב.
המרפא עוצב ברגליים בשילוב של טקסטורות עלים מהטבע, מה שבדרך כלל מתקבל אצלנו שתרופות טבעיות יותר בריאות לנו.